23/1/09

L'últim weekend i aquesta setmana...

Hello gent!

Abans de res, dir-vos que he afegit noves fotos de quan vam estar a Oxford i Stratford, que va estar molt bé i quasi no n'havia explicat res (i com que val més una imatge que mil paraules... en teniu algunes!).

La setmana passada va estar molt bé, al nou pis i començant a agafar un rutina en aquesta ciutat tan plena de coses per a fer. Dimecres vaig quedar amb la Marta (ja us en vaig parlar!) per anar a mirar càmeres digitals. La idea era fer-li una sorpresa a l'Ignasi perquè fa mesos que en vol una, però digital reflex de les "professionals" i s'ha d'aprofitar que aquí són rebaixes i que la lliura i l'euro estan força iguals ara!! Vam anar per Tottenham Court Road i voltants... ara ja sé un munt de botigues de tecnologia i similars. Després vam berenar (quelcom molt català i molt típic de l'Anna) i vam estar xerrant. És molt maca, ja us ho vaig dir... després vaig estar passejant per Oxford street i fins Oxford Circus on hi ha sempre una gentada!!! I, Gemma P, vaig pensar en tu, tantes botigues i de rebaixes... t'hauries tornat boja! jeje. Ja saps que tu i la Daniela podeu venir quan volgueu.

I la resta de la setmana treballant fins al cap de setmana que va ser genial pq va venir l'Ignasi!! Evidentment, va ser curt però vam fer un munt de coses. Per dir-ne algunes... vam anar al Big Ben i les Houses of Parliament, a Covent Garden i voltants, a Regent Street i Picadilly... A la nit vam anar a sopar a un japonès moooolt autèntic que em va recomanar la Monica del laboratori (ara per ara, ella m'ensenya a fer-ho tot... tot i que després treballo jo sola. També m'explica on anar a comprar la millor carn i consells bàsics de fer vida aquí!! S'ho està currant molt, la veritat). Però aquella tarda, vam passar per Tottenham C. Road i li vaig regalar la súper càmera Canon EOS450D!! I entre el japonès i a la càmera, estava més feliç que un nen amb sabates noves!!! Boníssim... l'haurieu d'haver vist. Ah, i jo em vaig comprar un mòbil anglès!! Així ja puc trucar als d'aquí i tinc tarifes especials per parlar amb Catalunya.







Diumenge, vam passejar per Baker Street i el meu barri. Vam veure la casa/museu de Sherlock Holmes i la botiga Londinenca dels Beatles... fins i tot hi ha un Monopoly dels Beatles!! Després vam anar a passejar per Regent's Park i l'Ignasi va poder fer 1000 fotos des de tots els angles a cada ànec i cada arbre, jejeje. No va ser tan exagerat, i hi ha fotos que valen molt la pena. Us en poso algunes només, que hauré em faran pagar drets d'autor sino (de fet, les primeres fotos són de la meva càmera, l'única que és de l'Ignasi és la última, es nota la diferència! jeje)...

Aquesta setmana, tot bé. Molta feina i des de dimarts que cada dia em llevava amb mal de coll i una mica cansada. Ahir em vaig llevar pijtor i porto dos dies a caseta fent repòs. Crec que he tingut algo de febre, però no és res greu. Amb els consells de la Mai a distància... tot bé! Avui estic tenint temps d'actualitzar el blog i he trucat al lab de Bcn i he parlat amb la Gemma i la Daniela... os echo de menos chicas!! Ah, dimecres abans de caure malalta, vaig tenir temps d'anar al cine amb el Ferran (l'altre noi català) a veure The Reader. La Kate ho fa molt bé, però no us la recomano gaire... és força drama-polític, si us agrada està ben feta, això sí!

Ja us explicaré més que ara estic a casa. La Julie, l'Ian i la Jenny (els seus convidats d'aquesta setmana) estan muntant la nova taula i estanteria que tindré a l'habitació. Com que estic malalta no em deixen ajudar... però aviat anirem a menjar algo a un restaurant xino d'aquí a prop. Avui ens hem llevat tots tard i farem un dinar-berenar crec!

Una abraçada,
Anna

Per cert, Cris m'encanta que m'escriguis... com tots els que ho feu!! M'encanta saber què passa al vostre dia a dia i les novetats del PRBB i el lab, de la família, la parrox... tot el que és "casa meva".

10 comentaris:

Núria ha dit...

M'encanta rebre notícies fesques teves!EEiii, q miro el blog cada dia per veure si hi ha novetats...segur q soc una d les seguidores més fidels. Q pilota soc!!!Me parece q estar enferma no está tan mal pq así nos escribes un buen report.Enjoy this weekend, but don't forget your white scarf and hat. You're really beautiful with it!

Mai ha dit...

Hola guapi!
Avui em fa gràcia participar en el teu blog.
Ens agraden molt les teves explicacios ben completes que ens fas, passem una estoneta bona llegint-les. I, sobretot veure't ja tan implicada en aquesta vida londinenca que faràs aquests mesos. Ja ho tens tot per la mà i ben organitzat. Felicitats!
Avui ens ha fet un forta ventada!!(mai no vista). Quan vinguis a Valldoreix veuràs que el paissatge del voltant de casa ha canviat, han desaperegut uns quants pins.
Bé,demà ens parlem.
Kisses, kisses. Mai

Unknown ha dit...

Nuna, segurament això et serà d'interés doncs:

http://www.google.es/reader/

Et "subscrius" al blog i t'arribaran al correu (amb un gmail, però t'ho pots redireccionar a una altra compta de correu si t'interessa) cada nova actualització del blog per part de l'autora.

Missatge per a l'autora... Veig que t'ho estàs passant força be i t'estàs integrant en la vida londinenca, però suposo que al laboratori hi deus fer alguna cosa interessant i explicable, no? ;-P

Apa, una abraçada i que tot segueixi igual de be (o millor a poder ser).

Cristina ha dit...

carai!! però si no pares... que bé!! així que estas a prop del museo de shelock (o com s'escrigui jjeje) que waii,
london és preciós...tantes alegries m'estan agafant ganes de venir!
a la parro estem a punt d'obrir per 60ena o 70ena vegada l'espai jove... el dissabte 7 és el primer dia, ja t'explicaré com ha anat!
un petonet
tomatina

Laia ha dit...

ei Anna! Aquest és el banc de nothing hill??? ohhhh què maco no? Vec que estàs ben acompanyada per Londres :) i que estàs gaudint de la teva estada allà. Per aquí jo estic desitjant que acabin els exàmens...i amb il·lusió de que arribi al febrer i anar a la meva 1a conferència :).

Laia

Laura ha dit...

jajajajaj! Tot genial, tot em sembla perfecte encara que m'agradaria poder ampliar la foto de l'ignasi per podermela imprimir en bona qualitat!!! guapooo! jaja
La teva també és molt maca, em recorda a Valldoreix (utilitza molt la imaginacio) al banc que teniu i amb la cara d'angelet!!!

Un ptonet i aviam si el temps es remonta i no fa tan de fred!!!!

Maria ha dit...

Hola! Que tal tot? Veig que ja esta ben adaptada! M'agrada molt la foto que se't veu amb la bufanda i el gorro :P Molt guapa!!!

Nosaltres aquests dies tenim les pràctiques del curs de ratolins i demà tenim pràctiques amb porcs, aviam que tal. Aquest cap de setmana anem amb l'Enric de casa rural :D Ja t'explicaré!

Petons!!!

TeacherMontse ha dit...

Wonderful, wonderful, wonderful!!! Except for your cold,that's aaaaawful. I told you, don't forget to wear at least 3 hundred and sixty-eight scarfs !!!! NOSE, MOUTH AND EARS hidden. Or that cute white hat,I agree with Nuna, you're pretty with it.
Lots of Colomy kisses for u.
Your godmother

xaripondio ha dit...

Hola,

M´agrada molt tenir noticies teves. Espero que ja estiguis be de salut. Saps? Estic montant una galería d´art. Una abraçada.

Maria ha dit...

Hola!

Molta neu, no? Diuen que ho teniu tot paralitzat! Has pogut anar a treballar?

Petons!!!