10/1/09

Congelant-me però adaptant-me!!

Hooola!!
Bé, tinc moooltes coses a explicar de la meva primera setmana aquí, sobretot des de que estic sola i intentant adaptarme a la vida londinenca. Ara estic a la oficina, que és l'únic lloc on tinc Internet, perquè a la residència no hi ha res... amb prou feines hi ha gent! Però per sort, JA TINC CASA a Londres!!!

Tindré llogada una habitació al pis amb jardinet d'una dona molt maca. La casa té de tot i m'hi vaig sentir molt bé el dia que la vaig anar a veure!! Està prop de Baker Street i de Regent's Park... molt al centre i en una zona molt maca. Demà em trasllado ja i així ja us podré explicar i contestar tots els mails perquè tindré internet a casa!

Como mi gran amiga Daniela (por cierto, gracias por el comentario) me comentó que el "català no lo porta muy bien", iré haciendo un mix de lenguas y así todos me entendéis. Lo que està claro es que os echo mucho de menos!! És a dir, trobo molt a faltar la gent, el temps, el menjar i aquesta manera de ser tan meditarrània nostra. Tot i així, no em puc queixar, aquí m'estic cuidant molt bé. Ayer los del laboratorio me invitaron a cenar a un restaurante japonés muy mono cerca del hospital y hoy voy a cenar con un grupo de catalanes y españoles, los cuales sólo conozco por e-mail. Espero que vagi molt bé!

I'll write you something once I am at my new house!! Take care all of you.

Beijos and Hugs,
Anna

Per cert, anar rebent els vostres comentaris i mails m'ha anat súper bé aquesta setmana. Milions de gràcies i ja contestaré a tothom, tranquils!!!

Us afegeixo una foto de la primera nit a Londres... passejant amb els Pais i l'Ignasi prop del pont de la Torre de Londres (a 10mins de l'hospital!):



Fins aviat!!

3 comentaris:

TeacherMontse ha dit...

Improving!! Try to take pictures of all the places you usually happen to walk, visit or stay. I mean, the streets from your new house to the hospital, where you have a cup of coffee,your room,... I'll be glad to see them so as to be able to imagine you and your new life better. They will be part of your life soon, ordinary and may be without importance. But for sure these places and snapshots will be really good memories when you come back, you know, to show them to your grandchildren .... (jua, jua)
Take care of the cold, cover your neck, mouth, nose and ears with ten or eleven scarfs, they're are the door to "your beloved little creatures".
Have a wonderful second week!
Kisses from your Englishgodmother

Núria ha dit...

Hi sister!

Congratulations for your new flat!
Apa, a mi tb m'agrada això de posr-nos intercaionals.

Tengo ganas de que nos envies alguna foto de tu nueva habitación, y mejor aún si la podemos comparar con la de la residencia.
M'heu parlat tan malament d'ella q ja m'imagino lo pitjor.

Petons,

Núria

Txell ha dit...

Hola guapíssima!!!

Ja veig que tot va situant-se en la teva nova vida londinenca!! Tant horrorosa era la residència?? La teva àvia m'ha dit 2 o 3 vegades que era molt "futre", jeje!! Vaja, ja t'imaginaràs que estic ben informada, amb la Ma Engràcia com a pacient... però volia corroborar que tot va bé i deixar-te un missatget.

Ànims doncs per a que la 2a setmana londinenca vagi endavant!! Una abraçada molt grossa!!

Meri