14/1/09

Tot va sobre wheels!! (I)


Hello people!

És que ara parlo tant en anglès, que hi ha dies que costa que em surtin les paraules. Bé, sé que ara que ja tinc Internet, no tinc excusa per no escriure com em va tot. Per fi ja començo a tenir una mica de rutina i de vida londinenca... i m'encanta! Dir-vos que m'ha agradat veure la internacionalitat d'aquest blog (Godmother, Txell, Nuna... gràcies pels missatges!)

Primer, explico el sopar de dissabte. Resulta que era al pis d'una noia de Madrid, on sovint hi fa festes. El que pintava com un sopar en petit comitè va ser una festa d'unes 15 persones de múltiples nacionalitats! A més, vam poder gaudir d'aliments típics del país, perquè l'Eva(l'amfitriona i cuinera) havia portat la maleta plena d'embotits, formatges, va fer truita de patates i mil coses més! En definitiva, em vaig posar les botes!!

Per donar encara més alegria a la meva segona nit de vida social a Londres, resulta que aquest grupet cada any celebra aquest sopar de Reis. SI, Reis, amb tortell inclòs i... regalets!! Sense saber-ho, els dos que erem nous (el Ferran, un noi català que acaba d'arribar a Londres i jo mateixa) també teniem regalets!! Vaig sortir d'allà amb una espelma, un paraigües (amb un cartell que deia Welcome to London ;-)) i un conjunt de collaret+arracades!!!!!!!!

I com vaig anar a parar allí?? Doncs, perquè ens hi va convidar la Marta. Sentirem a parlar d'ella algun altre dia, espero! És la germana de l'Andreu, el xicot de la Cydnie que treballava amb mi al laboratori de Barcelona, i és molt maca! Us poso un mini muntatge que he fet amb totes les fotos...



Ara continuo en un altre missatge... tranquils!