14/1/09

Tot va sobre wheels!! (II)

Hola de 9!

La segona part d'aquest missatge és per parlar de la meva HOME!! I és que comparada amb la "futre" residència (com diu la meva estimada àvia), on estic ara és un com en un palau...

Com ja us vaig dir, es troba molt a prop de Baker Street (prop d'on vivia Sherlock Holmes), just per sota de Marylebone Street (conegut per tenir botigues i cafès bons, ser transitat i pel Madame Tussauds) i tocant a Regent's Park (on espero anar a passejar el cap de setmana). Ara només he pogut fer la foto del carrer, perquè veieu que les casetes són les típiques mones vermell-marronós. La vaig fer ahir al sortir per anar a treballar, perquè quan torno ja és fosc! Per això, les fotos del barri (on, per cert, avui he anat a fer una descoberta) un altre dia. A més de ser un barri agradable, tinc un supermercat a 30 segons i el metro a 1 minut... algo que per una valldoreixenca com jo és al·lucinant... tot tant a l'abast!



El pis està molt ben decorat a l'estil anglès (la propietària és dissenyadora gràfica/decoradora) i és mooolt acollidor. La meva habitació és molt nova, sóc la primera que hi dorm casi i té el paper de flors que veieu al costat de llit. Uffff, el llit... súper còmode, enorme i després del merda llit de la residència, em costa horrors desenganxar-me dels llençols cada matí!! Tot i que no em puc queixar, perquè amb 20minuts de la Jubilee Line (línia gris) sóc a London Bridge, camino 2mins i sóc al Guy's Hospital.


L'habitació té un súper armari que com que té miralls davant no li he fet una foto (quedaria a la dreta de la foto superior). Li falta una taula d'estudi que la Julie (la meva companya de pis i la propietària) em comprarà aviat. En principi volia començar a llogar l'habitació la setmana que ve, però quan li vaig explicar la residència, em va dir que em rescatava. I és que la Julie és un encant, em va ajudar a fer el trasllat amb el seu cotxe (brutal, anava a tota pastilla i per l'esquerra!). A més, em cuida però sense fer-me de mama, que em convé espavilar-me! De fet, ja començo a acostumar-me a això de rentar-me la roba, fer-me el menjar, el tupper, anar a comprar... compte Pais, que la independència definitiva està cada dia més a prop, jeje.

L'altra part de l'habitació (amb llum del sol entrant per la finestra, segur que serà millor!), té aquests calaixets, una tele (que encara haig d'engegar pq és nova) i les dues portes de la dreta de la foto són la dutxa i una pica la mar de mones les dues. I és que aquesta habitació de convidats és com un petit "apanyo" amb mig lavabo incorporat... que sembla que t'estiguis dutxant a dins de l'armari!! Però és genial tenir-la per mi soleta a l'habitació mateix.


I per ara, ja no us fotu més rotllo! Espero que gaudiu de la lectura... jo vaig pensant en anar a dormir que tot i que aquí és una hora menys, els horaris van mooolt diferent. El tema menjar i tal, ja l'aboradaré un altre dia. Queda tant per aprendre i veure!!! Això sí, ara estic molt a gust i contenta... sento als que us vaig preocupar una miqueta els primers dies (homesickness+shitty residence, és el que té...). Ara va tot... sobre wheels!!

Un petonàs!!

Per cert, avui he tingut reunió amb el jefe i està molt content de tota la feina que he fet en una setmana. Del lab, ja us en parlaré tb!

6 comentaris:

Núria ha dit...

Hola Guapa!

Aquí va un comentari!!!!!!!!!!!

Molt currada tota l'explucació i les fotos. la teva habitació sembla de hotel de 4 estrelles i des de fora la casa és un monada.
Enhorabona, t'ho meriexes!

A vore si en una altra ocasió ens poses fotitos del lab.

M'agrada veure't contenta!

petons

La teva Nuna

xaripondio ha dit...

Hola Anna soc la M. Roser.
Mágradará molt seguir las teves
peripecies per Londres.
La habitació es molt maca.
Una abraÇada

Mireia ha dit...

Hola Anna,
Quina rapidesa d'adapatacio!! quines festes!! i quina habitacio! Em sembla que la meva estada per TUBINGEN no pasara per aquestes festasses, quina enveja!! Diguem que tindra un toc mes familiar... Aixi que nena aprofita-ho!!
L'Arnau també te un bloc de tubingen, t'hi convidem http://blog-arnau.potipoti.org.

Mireia (del lab)

TeacherMontse ha dit...

Smart street! Pretty room! What an experience having a shower inside a wardrobe! These English are really awkward... I agree with Nuna, I'd also like to see the lab one of these days. And your landlady-friend Julie! What about the temperatures there? Here we're having a real cold winter, they say next Wed will be freezing, I like it :)
Lots of kisses
Ahhh! Remember to wear about 48 scarfs when you're out!
Your godmother

miquel ha dit...

Buenas Anna! Ja veig que la cosa va molt bé i que la casa, pel que sembla, és moooolt digne. L'únic inconvenient és que si venim de visita ens haurem de buscar un allotjament no? jejeje
Res, que no estic gaire inspirat. Quan ens parlis de la dieta, espero que no em diguis que t'has tornat una fan del brocoli (és lo pitjor) i que el sandwich de fishfingers o la peanut butter són deliciosos.
Apa, parlem un dia per l'Skype!
Adéu!!

Cristina ha dit...

Anna!! que xulu tot plegat! l'habitació molt cuca, molt arreglada... jeje és fantàstic que tot vagi sobre rodes! x aquí també anem fent, la parròquia wai, pujades, baixades, k t'haig d'explicar a tu que no sàpigues ;)
ja aniré comentant (po no gaire que si no et fartaras de mi)
cuida't
Tomatito