5/1/09

Londinencs, l'Anna ja ha arribat!!

Hola people,

Nomes un mail super breu (i sense accents, perque estic en un pc que no es el meu) per dir que he arribat a Londres sana i salva. El viatge va anar molt be perque m'ha acompanyat l'Ignasi (amb que el pesaven les maletes, el meu genoll ho ha agrait... jeje) i tambe els meus pares que es morien de ganes de passar la nit de Reis per aqui.

Ahir vam anar a veure Oxford i Stratford-upon-Avon (amb la casa de Shakespeare i tota la pesca).
Les fotos, les poso unes setmanes més tard... ara ja tinc Internet i estic més tranquil·leta!! La primera és de l'església de Holy Trinity Church on estan enterrats Shakespeare i la seva dona (Anna Hathway). La segona i la tercera són d'Oxford, amb casetes molt mones i tots els Colleges. La segona, a més, és on s'hi van gravar algunes escenes de Harry Potter... això va dir el guia! Les dues últimes són: la casa de la dona de Shakespeare amb molt d'encant i la casa de l'anomenat escriptor. En aquell moment estava nevant i fotia (en perdó) un fred!!! Però va estar moolt bé anar amb el cotxe veient els paisatges i tot tan diferent... anglaterra té molt més que Londres ciutat i aquests mesos aquí espero descobrir-ho també!! A més, la Julie (la meva flatmate) és de Cornwall i m'agrada el que m'explica d'aquestes altres terres...

Avui primer contacte amb la residencia, comprar algunes coses i comencar a buscar-me la vida per aqui. Ja us explicare amb mes detall tot, i a veure si poso alguna foto!! De moment, dir que la residencia es mes aviat cutrilla, tot i que esta a dos minuts del Guy's hospital.
Tambe aquest mati amb l'Ignasi hem anat a veure una habitacio en una caseta al barri de Camden. Ha anat be... es una bona candidata, molt mona i tipus Camden, pero neta i el noi que hi viu es molt agradable! Entre aquesta setmana i la que ve veure un parell de pisos mes.
Dema ja em quedare soleta, pero aixi comencare a fer vida londinenca de debo. Ja us explicare tot amb pels i senyals. A veure tb com em va el primer dia al laboratori i si puc tenir internet...

Gracies a tots pels missatges (padrineta&family, Nuna, Laia, Cris, Rui...), ja us trobo a faltar!!
Anna

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Olá Anna!

Como prometido, aqui tens o primeiro comentário internacional do teu blogue... como não poderia deixar de ser... em português! Logo me dirás se entendes tudo ou não ;-)

Vejo que te começas a ambientar a viver numa cidade como Londres, e espero que rapidamente te sintas em casa, mesmo com o frio e esses dias sem muito sol (muito similares a estes aqui na Alemanha...).
Descobre muitos sitios "giros" para depois nos mostrares (o"nos" é para a Daniela se decidir por uma data...).

Contudo hoje escrevo-te principalmente para te enviar um forte abraço e desejar-te um muito bom começo amanhã no laboratório. Espero que tudo te corra bastante bem por lá... mesmo sabendo que não vais encontrar coleguinhas assim tão simpáticos como os do prbb... ok, como eu :P.
Logo me contarás os pormenores todos.

E agora, se o meu catalão não me deixar muito mal...
Un peton molt fort. Fins Ara!
Rui

Maria ha dit...

Hola!

Que tal portes l'adaptació? Ja has començat avui al laboratori? Que tal es tot?

Nosaltres avui tornada a la feina i ja hem fet dinar a la 1. La setmana que ve comencem amb l'Arnau, la Laura , el Xavi i la Sonia el curs dels ratolins que promet ser molt molt aburrit, però que hi farem.

Petons!!!

TeacherMontse ha dit...

Ànims i viu cada dia com una experiència de les de pel·lícula!
Your godmother

Daniela ha dit...

Olá míuda gira!
Já estou cheia de saudades tuas..assim que puderes conta como foi o primeiro dia no laboratório.

Tenho de confessar que afinal nao entendo assim tão bem o catalão, nao podes ter ao mesmo tempo uma versão do blog em Inglês ou espanhol? Senão, à semelhança do Rui, vou ter de vingar-me em "Português de Lisboa".

Força, arrasa com esses londrinos e vê se dás noticias!

Bjs
Daniela Yeast Lobão

Laura ha dit...

Benvinguda!!!!

i bon nadal pel temps que està fent per londres que aqui radiovalldoreix va molt be i en bona sintonia! jaja

Espero que la cosa vagi "increscendo" i que per qualsevol cosa m'escriguis que aquí tens una cosina amb ganes de viatjaaaaar!!!

kisses

Laureta

Núria ha dit...

Hola guapa!

Com va el fred?
Estas emocionada amb el trasllat al nou piset? A veure si està b, ja tastarem l'habitació de convidats.

A vore si té internet i així ens pots enviar més mailitus i news des d'aq super-blog.

Anims i petons!

Nuna