3/2/09

1st month in UK... està nevant... i molt!!

Hola!
Bé, avui ja no neva però encara hi ha neu per tot arreu i em feia il·lusió el titular. De fet, ahir va nevar MOLT i no va parar en tot el dia. Es veu que feia 18 anys que no passava... I feel lucky!! Vaig fer bastantes fotos, les que vaig poder... us en poso una mostra: a. la primera imatge que vaig veure*, b. el meu carrer i c. la facultat del King's del costat de l'hospital (veure primera foto que vaig posar en aquest blog!)

*Em vaig llevar com un dia normal i fins que no vaig anar a esmorzar no vaig veure el "paisatge". Sort que la Julie em va comentar que estava tot aturat (cap línia de bus, cap tren, la majoria de línies de metro tallades...). Per "sort" visc en un lloc amb tantes línies de metro que vaig poder anar a treballar sense problema!! Això si, amb els poquets que vam anar a treballar vam sortir els de 2-3 laboratoris diferents a fer una Snowball Fight (una guerra de boles de neu!)... va ser mooolt divertit i algo que no crec que fagi mai al costat del PRBB, jeje.




L'últim dia que vaig escriure (ja fa uns quants dies) estava mig malalta i durant quasi una setmana he anat amb mal de coll però ja sembla que estic 100%. La setmana passada va ser de bojos, perquè vaig haver de treballar molt i fer tot el que no vaig fer els dies a caseta!
Tant el cap de setmana passat com aquest he fet força coses. Us faig un resum amb fotos bàsicament, que sé que és el què us agrada!

Passejant per Notting Hill... dissabte (de fa dues setmanes) dia de mercat a Portobello Road. Molta gent i molt d'ambient!! A sota, una samarreta que em va fer gràcia... hi havia moltes botiguetes de souvenirs tontos però que a tots ens desperten certa simpatia!




Una altra foto de Notting Hill a la dreta, és un barri molt mono!
I el "tresor" que vaig trobar (ja n'havia sentit a parlar el dia del sopar a casa l'Eva) enmig de les cases de colorins va ser el Garcia's... un supermercat espanyol, com el que et trobaries a la cantonada amb atún claro calvo, olives la espanyol, truita de patates, pernil del bo... i molts productes més! I vaig ser tan feliç de veure coses familiars...


Uffff... encara em queda explicar el que vaig fer aquest cap de setmana passat. Un altre dia qye ara em moro de son, aquí porto un ritme molt diferent. A més, demà tinc reunió amb el Juan. Al lab va tot bé: començo a tenir el clonatges funcionant i avui he fet el meu primer experiment per tenir resultats interessant... un yeast-2-hybrid!! Un altre dia us ho explico amb calma, promise!!

Avui fa un mes just que sóc aquí a Anglaterra... sembla molt més! Han passat tantes coses: Sta. Coloma tot arreglat després de la súper ventada?? Nuna, l'Eugeni com es troba de la bronquitis? Penso molt en ell... la Daina com està (com la trobo a faltar)?! I pel PRBB, què diu la gent? Gemma, Daniela!!!

Ja m'explicareu tots que m'encanta saber com va. Per cert, que bé l'espai jove obert de nou, que bé la galeria de la MR, que interessant això dels ratolins i els porcs Maria (com em deia la Laia l'altre dia, una mica freaky... però els científics de vegades som així, a mi m'encanta! jeje)

Bona nit i bona sort!
Anna

5 comentaris:

Núria ha dit...

Bon dia guapetona!

Avui reps la visita del teu boyfriend...deus estar ilusionada!!!
Quina passada de nevada. M'encantren les fotos, en especial la del famós super Garcia's!
Espero q ho passeu mb el cap de setmana i ja ens seguiras explicant més cosetes...encara ens "deus" fotos i exploicacions de la teva feina al lab.

L'eugeni està una mica millor, pero no gaire, de fet no acaba de fer net. Haura de tornar al metge.

1 Peto i una abraçada moooolt
llarga!

Nuneta

Unknown ha dit...

Hola guapetona,

Soy un fiel lector de tu blog pero como lo leo en el trabajo no te puedo hacer comentarios porque nos tienen capado el acceso a esa parte, y la verdad es que los fines de semana no me acuerdo de meterme.

Me alegro mucho de que estés disfrutando tanto de esta experiencia. Es una pasada, me das mucha envidia (envidia sana, o como pondrías en el título de tu blog 'sanna' :D). Siempre he dicho que me gustaría vivir un año en Londres. Me quedé con las ganas de irme de erasmus en la carrera y luego como me salío un buen trabajo en Madrid no vi nada para irme a Londres, pero es una espinita que se me ha quedado clavada.

Por Madrid todo sigue más o menos igual. Ahora tengo un montón de trabajo, pero en epoca de crisis es mejor eso que ser de los que se tocan la barriga. Lo único malo es que sigo solito porque Vero sigue de Baja con la rodilla. Todo va bien pero la recuperación es muuuuuy lenta (que te voy a contar a ti).

Pues nada guapetona, aprobecha al máximo la experiencia, pásatelo muy bien y pon muchas fotos en el blog.

Un beso de tu cosinet d'Alacant.

Unknown ha dit...

Ei Anna, com ha anat el cap de setmana amb l'Ignasi? Merci pel comentari de la feina ;-P

Me n'alegro de la sort de veure la nevada... i que no t'afectés.

De lo de l'Espai Jove és una brillant noticia... que no et puc comentar perquè no hi vaig poder anar a la inauguració, però tranquila que el mantindrem obert fins que tornis perquè el puguis gaudir com nosaltres.

Un petó.

Cristina ha dit...

Anna!! un mes ja?? com passa de ràpid! doncs jo sí que t'explicaré l'espai jove perquè sí que hi vaig ser... :D va estar... bé per ser el primer dia! no erem masses però ja anavem preparats mentalment jaja va haver-hi una mica de tot i entre els jocs de taula i les competicions de la play va passar molt ràpid!! jo al menys m'ho vaig passar bé; intentarem que segueixi en bon camí!
un petonet i merci per les fotus, és xulíssim anar llegint el que ens escrius mentre ens transportes a Londres amb tu!! cuida't!
tomatito

TeacherMontse ha dit...

Smart snow for you and naughty wind for us! How lucky you are! But don't worry, everything's been fixed.
I very much love your pics :D!! Jordi also wants to send you good vibrations, he's telling me so (Dona-li records de part meva a la filloleta, he's saying!!)
You've already survived one month, maybe the worst, with everything new and all that stuff, but now you are used to your British-y life, for sure.
OK for today, take care and remember your hundreds of scarfs on you every morning (uaal·la!!)
Huge hug from your
Godmother Montse