16/2/09

Today... un dia com un altre

Hey,

Avui no explicaré cap aventura en especial (l'últim post ja va tenir molta emoció!), però si cosetes del meu
dia a dia aquí. Avui m'he llevat, una miqueta més tard del normal perquè els dilluns sempre costa i aquest cap de setmana com que no tenia visita vaig dormir força i clar, ahir no hi havia qui anés a dormir aviat! Després d'un cafè instanti ràpid, he agafat un plàtan i un suc que m'he menjat/begut al metro. Com ja vaig comentar, amb 20mins des de Baker Street amb la Jubilee line sóc a London Bridge. I com ja feia al tren des de Valldoreix a Plça Catalunya, el temps s'aprofita cada dia de manera diferent... o simplement observant la flora i fauna de la ciutat, que amb lo "antenes" que sempre em diuen que sóc, m'encanta!

Avui hi havia poqueta gent al despatx perquè aquesta setmana és festa a les escoles... algo del mid-term no sé què. De seguida, m'he posat a mirar la "TO DO list" on hi tinc tots els experiments a fer, sobretot després d'una setmana fora del lab! Per cert, el dit està molt millor. Divendres vaig anar a l'hospital i em van treure una mena de tirita gran que portava des de dimarts. Ara el tinc com aixafat, com si hagués estat durant tres hores apretant el dit contra una taula! jeje. Res, ara a esperar que la pell es faci dura i caigui i en surti de nova, de mentres vaig recuperant sensiblitat i ja puc fer quasi de tot. Avui he tornat a fer feina al laboratori i excepte obrir els
Eppendorf (tubs petits de 1,5 ml) amb normalitat, la resta ho he pogut fer sense problema! Això sí, a la flama tot sense guants... perquè abans ho feia tothom (per això ho vaig començar a fer, seguint les indicacions quan vaig arribar), però ara el jefe ho ha "prohibit", clar!

De debó que un altre dia escriuré un missatge exclusivament dedicat a explicar com és el laboratori, la gent, els experiments... tot! A més, aquest cap de setmana em tocarà passar per allà, així que miraré d'aprofitar per a fer algunes fotos també. I res, normalment surto a partir de les 6pm, però poden ser les 7 o fins i tot les 8. Treballo menys hores que a Barcelona, però molt més intenses i amb menys estona per dinar i cafès! Avui venint cap a casa he parat al TESCO (una de les dues cadenes de supermercat més típiques d'aquí) a comprar quatre coses. Aquí tothom compra poc però sovint... jo com que passo per davant de casa al metro, ho tinc fàcil per parar segons el menú que decideixo durant el trajecte! Ara estic intenant, innovar a la cuina i tenir una dieta equilibrada... i no em va pas malament!!

Començo a fer el sopar a les 8-8,30pm perquè a dos quarts és quan comença el MasterChef, un programa de cuina per aspirants a cuiners, m'agrada i m'inspira a tenir una mica d'imaginació (tot i que no sempre surt). Així que a les 9 ja estic sopant i intentant trobar alguna cosa potable a la tv d'aquí. Tant poden fer coses com gran hermano (tot i que en tenen menys d'aquests programes que nosaltres, crec), com al típic documental d'elefants de la 2 per adormir-se... però en hora punta! També fan molts reportatge de policies pel carrer i sobre gent que es vol aprimar o engreixar... coses rares. Sort que de vegades fan alguna pel·lícula i els dimarts fan CSI!!! Què feliç que em van fer el dia que ho vaig descobrir. I després em dutxo, faig coses com rentar roba o preparar coses per l'endemà i parlo per l'Skype amb l'Ignasi, la Nuna, els Pais o també el Miki o el Rui... és el meu moment de comunicació del dia! Per acabar, si tinc temps faig coses que no tenia mai temps de fer a Bcn com llegir, buscar coses per Internet, mirar capítols de Friends o Anatomía de Grey... Bé, que bàsicament durant la setmana és anar de casa a la feina, però aquest és el ritme aquí! Almenys un dia entre setmana surto de compres o a passejar o quedo amb per anar al cine, a sopar o a fer un cafè.

I ara ja aniré cap al llit amb l'ordinador que he llegit al TheLondonPaper (un 20minutos d'aquests que donen al metro) que encara queden entrades pel concert de dimecres de Coldplay i The Killers. I és que vaig apuntar-me a la llista per poder tenir entrades i no vaig tenir sort... a veure si ho aconsegueixo, ja que sóc a Londres voldria anar a algun conert xulo!! Demà ja explicaré com ha anat el cap de setmana.

Bona nit, Anna

4 comentaris:

Núria ha dit...

Ara ja sabem que fa l'Anna en la seva rutina diaria! Això està mb, no t'ho muntes gens malament tot i treballar a tope. Et tenim més controlada quasi q quan vivies a Valldoreix. Intentare no fer gaire de germana gran...treballa, pero si pots surt encara més, q cal aprofitar els 6 mesoes!A veure si tens sort i pots anar al concert.Cuida't! Molts petons,Nuna

TeacherMontse ha dit...

Good for the fish and the new cook!
Bad for the burnt finger! (these are "war" wounds!) Very soon you'll be able to use your Eppendorfs again,:P
I love your pictures! When I see them, I would catch a plane and turn up at Baker Street all of a sudden! :(
HEY!! Remember that winter is still with us: the 478 scarfs!!
Lots of love :D
Your godmother

Anna, annika, annaca ha dit...

Hi everyone!

This message is specially for my godmother, who is always very nice with her English comments and advices!! It's true that it's still winter... fortunately, these days the weather is not as cold as it used to be when I arrived to London! Don't worry, I always try to keep my scarf and my cute white hat (which Maria gave me for my birthday!) with me.

And, by the way, you and my godfather (dóna-li una abraçada catalana de part meva!) are completely invited to come to visit me... Laura and Gemma are, as well! Just tell me something on saturday the 7th.

Take care!
La filloleta

ps. Sist! Don't worry for my social life... I'll keep it alive. I'm already planning something for this weekend and last weekend I had a really nice lunch at Marta's place with her and Ferran.

xaripondio ha dit...

Hola. M'agrada saber que tot et va bé. Que la teva estança a Londres es productiva. Jo estic apunt d'inaugurar una galeria d'art amb uns quants amics, una mica boixos amb els temps que corren, volem contribuir a aixecar l'economia mundial. Un beset. M.Roser.