3/6/09

Spring... sweet but rainy spring (& II)

Hola!

Abans de res... VISCA el BARÇA i Visca Catalunya!! Que amb les alegries que hem tingut aquests dies (des de la distància es viu d'una manera especial també) no me'n podia estar.

Vaig prometre una segona tongada de fotos de primavera i, tot i que s'ha fet esperar, ja arriba. Aquests dies estic escrivint la memòria/report del projecte que he estat fent aquests 6 mesos, perquè el dia 15 de juny ja baixo cap a Barcelona! Aquella setmana aniré una mica de bottom perquè haig d'anar a Madrid el dia 17 a l'entrega de beques de la Caixa (serà amb el Ministre i tot!) i el dia 18 tinc la presentació del Màster. Bàsicament on explicaré el que he fet, em faran preguntes... i després ja hauré acabat aquesta etapa!!

Explico amb fotos i frases el mes de maig... un mes molt intens i diria el més feliç dels que he passat des de que sóc aquí. No ha plogut tant com això i ha començat a fer calor (no tanta com a Bcn!) i he començat a veure els modeletes de les angleses quan per 1 dia veuen el sol i creuen que és estiu, jeje.

Doncs pel pont de l'1 de maig van venir la parella Castaño-Caballé, és a dir la meva germana Núria i el seu maridet Eugeni, però no van venir sols... també va venir l'Ignasi i vam tenir uns dies els 4!! Va fer molt de sol i vam fer un munt de coses (com sempre que ve algú: em fan caminar, fer de guia, però amb molt de gust, haha. I sempre veig coses diferents!). Tenim: a. E&N a les típiques cadires de Hyde Park (jo estava treballant de mentres...). b. Ig&A a Notting Hill. c. El Mercat de Notting Hill estava packed (ho diuen aquí i vol dir que estava a petar de gent). d. Els 4 ben monos a les típiques cabines (no és fàcil trobar-ne 4 en fila i q estiguin buides en ple cap de setmana al centre de Londres!). e. Veient el Madrid-Barça (quan en portaven només 5, jeje)... va ser memorable! Vam anar a l'O'neill's de Holborn amb la Marta i el Dave (darrere meu) i estava ple de culers. f. També vam anar a Hampstead Heat, un parc enorme al nord, des d'on es veu quasi tot Londres... típic de pelis també.


Aquest mes ha estat genial perquè he tingut molta vida social. Principalment amb la Marta i l'Eva (una amiga seva de Madrid que porta molts anys aquí a Londres i que jo ja coneixia) i amics d'amics... Poso fotos de: g. Sopar que vam fer a casa l'Eva amb gent de tot arreu. h. Després vam sortir a ballar a un club. M'ho vaig passar genial, feia molts mesos que no ballava tant! Vam riure molt també... Una altra setmana vam anar a una BBQ (barbacoa) al pis del germà de l'Alberto (un amic de Madrid de la Marta i l'Eva). El pis impressionant perquè es veia Tower Bridge i la Torre tipus Agbar que hi ha aquí. Vaig conèixer molta gent (sobretot spanish), però cadascú viu aquí per raons diferents i és interessant. La festa tenia DJ i tot... però no tinc fotos (encara les haig de demanar).

Amb les noies del lab també vaig sortir i va estar molt molt bé!! I va ser menys spanish i més british... Va ser l'aniversari de la Bethan del meu grup i vam anar a un lloc molt xulo a fer prendre l'afternoon tea, com déu mana. La primera foto estem (de dreta a esquerra): la Bethan, la Monica, l'Els i jo (la Susi va arribar més tard!). La segona foto és la torre de pastetes, scones i demés que et porten amb el tè... boníssimmmm. Després vam anar a prendre una copa en plan girls night out i vam acabar menjant algo a un restaurant indi.


L'Ignasi va venir fa dues setmanes... aquest mes hem estat de sort i ens hem vist més sovint!! És que ens trobem bastant a faltar i a ningú li agrada la distància, ja se sap ;-). Aquí era Bank Holiday així que vam tenir 3 dies per nosaltres, però vam fer coses més normals... com vida de parella. Resulta que la Susana (amiga de l'Ig que viu a París) estava aquí i vam quedar amb ella, el Christophe (parella), uns amics francesos i una amiga de la Su que viu aquí Londres, l'Ana. Una altra catalana que conec aquí ara! Aquell cap de setmana vam fer moltes coses: 1. Passejant pels voltants de la Torre de Londres... va fer molt de solet aquells dies. 2. Vam visitar la Tate modern amb calma (la foto és la vista des de la Tate de la catedral de St. Paul i el pont del mil·lenni). 3. Vam anar de picnique a Richmond (als afores de Londres... una monada de poble). Concretament estavem a Richmond Park que és enoooorme, com un bosc... hi ha cèrvols i altres animals en llibertat i tot!! Hi vam anar amb la Marta i el seu xicot (la nit abans vam anar a un restaurant turc amb ells i molt bé també!), l'Eva i després es van afegir la Maya (basca), el John (anglès), la Begonya (catalana) amb el seu nen d'un anyet i el Marcos (mig galleg mig anglès). 4. Vam menjar tant que vam fer migdiada i tot (jo tenia un bon coixí, jeje). 5. Foto del parc, amb arbres i si ho mireu bé estic allà saludant.



Evidentment, tampoc em vaig perdre la final de la Champions i la 3a del Barça!!! Vaig anar amb la Marta, l'Alberto i uns amics al mateix pub on vam anar pel Madrid-Barça... estava clar que portaria sort! Allà em vaig trobar amb els catalans de l'altre cop i em vaig quedar amb ells quan la Marta va marxar. Vaig acabar animant a la gent a anar a Trafalgar Square (m'havien dit que és on s'havia celebrat la Copa). Vam anar allà cantant pels carrers i un cop allà vam començar a cridar i cantar (sí, jo mateixa sovint portava la batuta... total aquí no em coneix ningú i la vergonya era poca!!). Vam acabar ajuntant gent del Barça que passava i altres espontanis... la celebració va acabar sortint al diari i tot!! Llàstima que alguns ens van fer la competència i estaven a Picadilly. Després vam anar a prendre algo i ara ja estic en contacte amb aquests nous catalans (i culers) que tb viuen a London.
Per rematar el mes de maig el passat cap de setmana vaig tenir la visita dels Pais... ara feia temps que no els veia i sempre està bé deixar-se cuidar una mica durant uns dies. Aquest cop van estar a l'habitació de convidats així que vaig fer d'amfitriona 24h al dia. Vaig acabar cansada però va ser molt especial. Com que cada cop conec millor la ciutat i els autobusos a agafar i llocs on menjar, etc. cada cop aprofitem més el temps amb les visites (encara que pels Pais Londres ja no és tan desconegut tampoc...). Vam anar als St. Katherine Docks (molt macos), vam passejar per Tower Bridge, vam anar a un concert (les entrades van ser el regal d'aniversari del Lluís) al Barbican Centre d'un sextet de corda amb un violonista molt bo, vam veure una exposició de papallones al Museu of Natural History (Butterfly Jungle, papallones volant pel teu voltant i posant-se sobre nostre)... i molt més.

Això és tot per avui... ufff!! Ara acabo de canviar els llençols del llit amb la Julie, així que avui dormiré especialment de gust. A la feina tot bé, estic escrivint i passo tot el dia davant de l'ordinador però estic contenta perquè he fet molta feina i tinc força resultats!
Espero poder escriure al blog abans de marxar cap a Barcelona... sinó, ja ens veurem i us ho explico tot que hi ha moltes coses!!
Petons i abraçades
Anna

1 comentari:

Núria ha dit...

Ara ja estas a Bcn pero m'ha agrdat veure el teu íltim resum del mes de Maig!

Disfruta de les merescudes vacances!

Petons,

Nuna