22/3/09

Visita + English cap de 7mana

Hooola

Aquest weekend he fet un munt de coses... principalment perquè el Miquel m'ha vingut a veure i sempre és un bon motiu el fet de tenir visites. A més, dissabte ens vam trobar amb uns quants amics seus anglesos (que va conèixer l'any passat quan va estar a Nova Zelanda)... i m'ho vaig passar molt bé! Vam caminar per mitja ciutat (London Bridge, Southbank, Westminster, Covent Garden, Leicester square...), vam menjar i beure alguna cerveseta a un pub i ells anaven explicant anècdotes de la seva estada. Un grup molt maco, la veritat, i sempre està bé conèixer amics anglesos d'amics perquè són més oberts que quan no els coneixes...

Us poso una foto de quan dinàvem davant la Tate, aquesta setmana ha fet moooolt sol i bon temps. Aquests dies es fàcil trobar gent menjant a qualsevol parc o tros de gespa (aquí abunda!). Per exemple, dimecres vam sortir la majoria dels del meu laboratori a dinar al mini parc de davant l'hospital. Va estar genial perquè acostumem a fer poques coses de "grup", a més, vam riure molt cada cop que un núvol passava i ens començavem a pelar de fred. Perquè amb el sol molt bé, però continua fent "fresca"!! La foto, però, és de dissabte amb el Miquel (o Manuel, jeje), la Tala, el James i el Dan.




Avui amb el Miki hem passejat per Regent's park (on jo he tornat a córrer a la tarda... encara que he estat ocupada el cap de setmana i la Susi no podia venir avui, no vull començar a tenir excuses i he sortit a córrer!), pel costat de Regent's canal i fins la little Venice. També hem passat per Camden i el mercat (estava a tope de gent, sobretot espanyols... com es nota que era festa) i fins a Kentish Town. Hem passat pel carrer on estava el primer pis que vaig anar a mirar... és mono però estic moolt millor al costat de Baker street! Al final hem agafat un bus fins al centre i l'he acompanyat a l'estació de Victoria.

Ara me'n vaig a dormir que m'esperen dues setmanes amb molts experiments abans de Setmana Santa. Per cert, del 4 al 12 d'abril estaré a Barcelona, així que ja us avisaré per quedar... segur que aniré al PRBB i estaré per Valldoreix, Sant Cugat i Barcelona!!

Un petó
Anna

1 comentari:

Maria ha dit...

Hola!

Avisa quan vinguis al PRBB que farem un cafè!

Petons!