8/12/08

Comença l'aventura...

Hola a tots/es,

primer de tot donar-vos la benvinguda en aquest espai que he decidit crear! És la primera vegada que faig quelcom així, però espero que sigui útil i divertit per explicar les meves peripècies en terres angleses. Sobretot perquè tornaré i vull estar connectada amb tots vosaltres... fins i tot més que quan estic per Catalunya i em passo el dia treballant al laboratori! jeje.

Bé, ara torno a l'estudi que dimecres tinc l'examen de Genes and Cell Function del Màster i millor si m'hi poso. Per variar, sóc al laboratori pendent a la vegada del que fan els meus llevats! Només volia donar el tret de sortida al blog i veure com anava la cosa... Quan tingui més temps ja us explicaré com tinc el negocis del viatge. De moment, tinc residència pel primer mes, però no tinc bitllet d'avió encara... mica en mica s'omple la pica, que diuen!

Això si, ja he decidit que marxo cap a London city el dia 3 de gener!

Una forta abraçada,
Anna

5 comentaris:

TeacherMontse ha dit...

Hola!
De moment només et puc escriure comentaris, no puc enviar-te missatges, no estic autoritzada. Mira a "settings", "permissions", i qui vulguis que t'escrigui missatges (posts) l'has de convidar com a "author", no sé en català com es diu. Si només convides a gent a ser lectors, no podran escriure. Es pot resoldre ràpid.
London és tan bonica!!
Muaks!

Lluís ha dit...

Hola Nna!

Em sembla molt bé que proposis aquest blog perquè, quan siguis a Londres, puguis contactar amb els que restem a Catalunya.

M'hi apunto. De forma incondicional. Amb l'entusiasme per totes les coses que fas tú, però sense incordiar.

Serà molt útil quan ja siguis a Londres. De moment ens hi veurem "en directe" a primers de gener vinent: diu que els Reis també passen per la ciutat del Tàmesi.

Ja saps que és una ciutat que m'agrada molt. Aquesta propera estada sense objectius turístics em fa molta ilusió.

Perquè és un viatge sense objectius turístics. Les botigues de delicatessen del Borough Market, la catedral del Southwark, els seus Pubs històrics(George Inn, The Anchor,...), una escapadeta a Notting Hill o una passejadeta pel riu a South Bank, ... això no compta. Son coeses que farem de manera natural, sense voler fer turisme i centrant-nos en que quedis ben instal.lada a la residència i no et falti de res.

Bueno sargantana. Bona nit!

Pai

Mai ha dit...

Hola! Anna, Annika o Annaca.
Et saludo amb els tres noms perquè no sé quin triar dels tres, tots fan per tu.

Estic molt contenta de veure’t tan il•lusionada amb el teu nou projecte de treball a Londres. Es veu que serà una estada interessant tant a nivell de feina com el fet d’estar uns mesos en aquesta ciutat.

M’ha agradat aquest nou blog que has obert per estar en contacte. Encara que això, pot ser una mica perillós per la "mai", suposo que com ja sóc gran sabré controlar-m’hi.

Ah! i no cal dir també la il•lusió que en fa passar uns dies plegats a Londres.
Petonets i Bona nit! sort en l’examen demà, t’ho mereixes.
M.Teresa

Núria ha dit...

Hola moquet!Per fi et puc escriure unes ratlles d'enhorabona per l'iniciativa del bloc londinenc.Ja saps q jo estic encanatda de tenir el màxim de mitjans possibles per estar en contacte directe amb la meva sister!Perquè a pesar de que sempre ens veiem amb presses, stress i demés, sempre et tinc present i penso molt en tu.Aish, es q et trobare a faltar moooolt, eh! Aixi q ja pots esatr preparant un foradet al teva habitació, quan ja tinguis piset, pq no t'escapas d'una visita de la teva nuna.Seria genial pel meu anivesrari, seria el millor regal, no?! B, encara falta molt per això, ja en parlarem segons com vagi tot....Ara el més imortant es que t'instalis bé, q la feina et motivi i es portin b amb tu i que a pesar del fred et deixis enamorar per una ciutat tan màgica com és Londres. De la primera cosa estic segura q sortirà rodó, pq t'emportes l'equip de suoprt més bo del planeta (els notres Pais=pares), i del la segona tb en sortiràs victoriosa pq ets una persona q es compromet amb el que fa.Només falta q la salut ens acompanyi...pro ja intenatrem mimart-te via telf/mail/blog, tot i que no et podre fer de fisio via internet.Ens veiem aviat, espero! Un petó molt gran !Nuna

Unknown ha dit...

hey què bé, mola, axí jo sabré de nou de tu a través d'aquest blog!
passa-t'ho molt bé, i bon Nadal per a tu i la family ;)

Allez, a plus belle **