25/3/09

Avui tinc el cap a Catalunya...

Només un breu missatge per recordar la Daina, la que fins avui ha estat per a Can Caballé la millor gossa del món! Perquè sabem que ells no viuen tants anys com nosaltres i que el fet de viure fora comporta perdre's coses del dia a dia com aquesta, però els records de quan era petita i jugava sense parar amb ella sempre hi seran! Aquesta foto li vaig fer fa anys un dia d'aquests... la feia cansar i tot, i que mona que està!


A part d'aquesta trista notícia, la resta va bé. Moolta feina perquè és l'sprint final abans de vacances de Setmana Santa. I dilluns em toca presentar tots els meus resultats al Lab meeting. Ja us explicaré!
Good night,
Anna

1 comentari:

Núria ha dit...

Jo també penso molt en la Daina!
ja era velleta i era força dormilega ultimament, però es feia estimar. La trobarem a faltar!
Anims,

Nuna (la teorica "propietaria" de la Daina)